حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2670×
برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان در بندرعباس
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۷
شناسه : 13552
بازدید 677
8
سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی هرمزگان دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان (نوگلان حسینی و زینبی) را برگزار می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ،سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان اقدام به برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان (نوگلان حسینی و زینبی) به همراه سایر کلاس‌های تخصصی و فوق‌برنامه شامل آموزش قرآن، دروس اخلاق، احکام، سواد رسانه‌ای و … کرده است.

این دوره شامل آموزش‌های مداحی و قرائت ادعيه، همراه با آموزش روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و مفاهیم قرآن کریم است که با رویکرد شناسایی و تربیت استعدادها انجام خواهد شد. همچنین آموزش انواع و اقسام روضه‌خوانی، تکنیک‌ها، مهارت‌ها و فنون مرتبط، انواع شعر و ادبیات، تاریخ و مقتل و سیره بزرگان، بیان نکات و تجربیات کاربردی، اخلاق و سبک زندگی مداح، سبک‌سازى، صداسازی و تقویت و صوت و رعایت بهداشت حنجره از جمله سرفصل‌های دیگر این دوره خواهد بود.

تمامی کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال دختر و پسر می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت و تا پایان آذرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام اقدام کنند. این دوره آموزشی فرصتی استثنایی جهت حضور دانش آموزان در فضایی شاد و کسب فیض از محضر اساتید مجرب است.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزش مداحی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۹۸۳۱۶۸۵ تماس حاصل کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.