حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
برگزاری اجلاسیه ماهیانه شبکه امامت شهرستان بشاگرد
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۵۳
شناسه : 5060
بازدید 182
11
جلسه ماهیانه شبکه امامت شهرستان بشاگرد با حضور امام جمعه، سرپرست تبلیغات اسلامی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و جمعی از روحانیون در مسجد جامع شهر سردشت برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد، اجلاسیه ماهیانه شبکه امامت شهرستان با موضوع توانمند سازی مبلغین در برنامه های مهرواره اوج باحضور امام جمعه ، سرپرست تبلیغات اسلامی، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از روحانیون در مسجد جامع شهر سردشت برگزار شد.

حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان،  پس از بیان خیر مقدم و خوش آمد گویی خدمت حاضرین در جلسه، به بیان اهمیت مهرواره اوج پرداخت وگفت: مهرواره اوج درصدد تربیت، ارتقاء و توانمندسازی فعال طلابی است که علاوه بر مسائل عبادی جامعه، توجه خاصی به معیشت و زندگی مردم دارند.

وی افزود: يكي از مهمترين كاري كه در مهرواره اوج ميتواند انجام گيرد اتحاد مردم در بررسي و برطرف كردن نياز مردم است كه اين در واقع همان مواسات است كه به شكل منسجم تري انجام ميگردد.

در ادامه حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهرستان، به بیان نکات اخلاقی پرداخت و اظهار داشت:  اساس طلبگی آماده شدن برای سربازی امام زمان(عج) است. که نصیب هر کسی نمی شود حالا که شما این مسیر خدمت به دین را انتخاب کردید،کمک کردن به ایتام آل محمد و مستضعفان جامعه و فقرا فقط مادی نیست ،امروز جامعه نیاز به رشد و تکامل دینی و فکری دارد که این کار شما طلاب و روحانیون است ،از هر تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکنید اگر خالصانه برای امام زمان (عج)کار کنید خود حضرت مدد خواهد کرد و کارها یکی پس از دیگر به لطف خدا درست خواهد شد.

در پایان جلسه آموزش احیاء قلبی و ریوی، مواردی از قبیل; ارزیابی اولیه، ارزیابی فرد حادثه دیده، روش صحیح انجام احیای قلبی و آموزش چگونگی برخورد با حادثه دیدگان و مصدومان در شرایط کرونا توسط پرسنل هلال احمر نیز ارائه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.