حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
مشکلات خانه قرآنی روستای چمردان بررسی و پیگیری شد
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
شناسه : 22070
بازدید 37
4
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر از خانه قرآنی روستای چمردان بازدید و مشکلات این خانه قرآنی از طریق فرمانداری پیگیری شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر از خانه قرآنی روستای چمردان بازدید و مشکلات این خانه قرآنی را از طریق فرمانداری پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی، همچنین از خانه قرآنی کشار، بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، ضمن تشویق فعالان عرصه قرآنی به فعالیت بیشتر برنامه‌های قرآنی، گفت: دشمنان اسلام تلاش بر جدا کردن مومنان از کتاب آسمانی قرآن را دارند آنان می‌خواهند انسان‌ها را از قرآن جدا کنند تا اینکه پشتوانه‌ای نداشته باشند و همگی متفرق شوند و هر کس یک چیز بگوید و جوان‌های ما را منحرف کنند در حالی که قرآن سعادت همه افراد را بیمه می‌کند و در پناه قرآن است که می‌توانیم بر دشمنان غلبه کنیم.

 

وی افزود: اسلام و قرآن پیشوای ماست و قرآن کریم ما را به وحدت دعوت کرده است و ما تابع اسلام هستیم و همه با هم برادر و خواهر دینی هستیم و در یک جهت حرکت می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر بیان کرد: قرآن کتاب هدایت و کتاب نور است و به برکت قرآن انسان از ظلمات و اشتباهات به نور هدایت می‌شود و راه را پیدا می‌کند و بازگشت به سرچشمه هدایت قرآن امری ضروری و حتمی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.