حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
اشتغال زایی توسط روحانی اهل سنت روستای گچین پایین
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۳۸
شناسه : 2984
بازدید 196
10
مسجد جامع گچین، قبل از کرونا تنها رویکردی فرهنگی و مذهبی داشت، اما حالا فعال عرصه‌های خدماتی و اجتماعی است. امام محله گچیین پایین علاوه بر تهیه سبد کالا برای نیازمندان، مسجد را محل رجوع مردم و بیان مشکلات خودشان تبدیل کرده است.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر، شیخ حسن نیک‌بنیاد روحانی اهل سنت روستای گچین پایین با اشاره به ثبت‌نام در مهرواره اوج، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و ‌فعالیت‌های در حال انجام گفت؛ کمیته فرهنگی گچین پایین امسال برای کمک به اقشار نیازمند و بی‌بضاعت جهت اشتغالزایی خانواده‌ها با همکاری بانک‌ رسالت استان توانستیم به خانم‌های که مستعد بودند و برای اشتغال در خانه تعدادی چرخ خیاطی و چرخ صنعتی تقدیم کنیم، یعنی به صورت وام بدون سود برای این خانواده ها.

وی در ادامه افزود: امسال به یاری خدا به 50 خانواده نیازمند گوشت گوساله با همکاری انجمن خیریه اهدا می کنیم که همین یک امر خیر کوچک است که هزاران دلی را خداوند بوسیله مسببین شاد می کند.

روحانی اهل سنت روستالی گچین پایین تصریح کرد: امسال قصد داریم که با خرید لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و ایتام بی‌سرپرست و بد سرپرست انجام بدهیم تا دانش‌آموزی به خاطر دفاتر و اقلام به راه  انحرافی و به راه ترک تحصیل منجر نشود امید است با همکاری مردم وخیرین  که همیشه در کارهای خیر پیش قدم بودند ما بتتوانیم قدمی برای محرومین برداریم.

نیک‌بنیاد در پایان گفت: همچنین امسال هم قصد داریم به خانواده نیازمندی که دارای سه فرزند که یکی از فرزندانشان دارای سرطان هستند  و پدرشان فرد از کار افتاده هستند که فاقد منزل مسکونی هستند و همیشه در حال جابجایی هستند قصد داریم با همکاری خیرین بتوانیم  زمینی برایشان خریداری ومنزل و سرپناهی تهیه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.