حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
استواری خانواده استواری جامعه است
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
شناسه : 17836
بازدید 43
6
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی؛ سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: خانواده رکن و بنیان مهمی است که استواری آن باعث تقویت و استواری جامعه می شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی به مناسبت اولین شب از ماه محرم در حسینیه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان به سخنرانی با موضوع سبک زندگی اسلامی پرداخت.
وی اظهار کرد: هر جامعه ایی در سراسر جهان بر بنیاد خانواده استوار است و حانواده رکن و بنیاد مهمی است که استواری آن باعث استواری جامعه است.
وی افزود: یکی از راه های ارتباط بهتر افراد خانواده شنیدن حرف یکدیگر است و احترام متقابل که در اسلام به آن بسیار سفارش شده استکه باید رعایت شود اگر پدر و یا مادر خانواده حرف فرزندان خود را نشنوند و به خواسته های آنان توجه نکنند آنها به دنبال خواسته های خود در بیرون از خانواده خواهند بود که این بسیار خطرناک استک
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به رشد فضای رسانه و شبکه های اجتماعی نیاز به مراقبت از خانواده در برابر هجمه های فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش احساس می شود.
وی بیان داشت: ما باید به عنوان اعضای خانواده و جامعه در جهت رسیدن به جامعه متعالی با تمام توان تلاش کنیم تا بتوانیم جامعه اسلامی و معنوی داشته باشیم و این محقق نمی شود مگر با تلاش های بسیار در عرصه فرهنگ سازی.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.