حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2672×
 آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
شناسه : 3806
بازدید 123
12
پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حضور مسئولین فرهنگی استان آغاز به کار کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی هرمزگان، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان، صبح امروز، ۱۰ مهرماه، در سالن ورزشگاه کارگری بندرعباس، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین نهادهای فرهنگی و قرآنی در استان با قرائت قرآن توسط یوسف جعفرزاده، قاری ممتاز استان و اجرای گروه تواشیح تبیان، برگزار شد.

هادی ابراهیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در آیین افتتاح این مسابقات، اظهار کرد: مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان در حال برگزاری است و برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری راه می‌یابند. مرحله کشوری این دوره از مسابقات نیز در آذرماه امسال با حضور برترین‌های قرآنی جامعه کار و تلاش برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی، شناسایی استعدادهای جامعه کارگری بوده است.

وی افزود: فراخوان این مسابقات در تیرماه امسال منتشر شد و حدود ۱۰۶ نفر در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۱۰ جز و حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و مفاهیم از شهرستان‌های مختلف استان شرکت کردند. ۴۱ نفر از شرکت‌کنندگان از بین بانوان و ۶۵ نفر از شرکت‌کنندگان نیز از بین آقایان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار هرمزگان، سپاه امام سجاد(ع) استان و بسیج کارگری، اداره کل اوقاف استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و تمامی نهادهایی که همراه همیشگی ما بوده‌اند و همچنین گروه داوری و ناصر جعفرزاده، رئیس گروه داوری این مسابقات قدردانی می کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.