حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
پیامبر واهل بیت ایشان مانند گنجینه های ارزشمندی هستند که خداوند تمام گیتی را به یمن وجود آنها آفريد.
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
شناسه : 3994
بازدید 126
8
امام جمعه شهرستان پارسیان مراسم سوگواری رحلت پیامبر حضرت محمد مصطفی (ص)و حضرت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا علیه السلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار گلزار شهداي گمنام شهرستان پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان،  مراسم سوگواری رحلت پیامبر رحمت ومهربانی حضرت محمد مصطفی (ص)و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و حضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام  توسط هیئت مذهبی محبان اهل‌بیت(ع) تيپ ۴۱۲ذوالفقار ندسا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار گلزار شهداي گمنام شهرستان پارسیان برگزار شد.

دراین مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری آل آلله در خصوص سیره و زندگی پیامبر اسلام واهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مطالبی بیان کردوگفت: زندگي پیامبر حضرت محمد (ص) داستان زندگی انسان ها ی پاک وبه کمال رسیده است که برای هرجوینده معنویتی،  راهی رابه سوی حقیقت نشان می دهد و زندگی سراسرعقلانیت وجاودانگی آنان توانسته همه جنبه های مختلف حیات انسان کامل را تامین کند.، پیامبر اسلام بزرگ مردی که به یقین در پیشگاه آدمیت سرود توحید سرداد ، باظهورش به مظلومان جهان  گوهرآزادگی بخشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی در ادامه به شهادت مظلومانه سبط اکبرپیامبر اسلام و شهادت امام رئوف و مهربانی ها امام رضا اشاره کرد وگفت : پسر ارشد امیرالمومنین علی (ع) که به واقع در روزهای طوفانی سدر اسلام به مانند بازویی توانا درزمامداریهرچند کوتاه خویش از کيان اسلام و مسلمانان دفاع کرد .

وی در ادامه  با اشاره به شهادت امام رضا علیه السلام گفت: امام رضا (ع) امام رئوف و مهربانی که مرقد مطهر آن همچون نگین درخشانی در کشور ما میدرخشد ، آن امام بزرگوار قلب دانش وتقوا در زمانه خود بود و در زمان خود در شهرهای مدینه ومرو در مسجد ومنزل خود حوزه علمی تشکیل می دادند و دانشمندانی که از پاسخ به پرسش های علمی و دینی باز می ماندند به آن حضرت رجوع می کردند.

وی در ادامه در مورد پیامبر و خاندان نبوی گفت : پیامبر واهل بیت عصمت ایشان به مانندگنجینه هایی ارزشمند هستند که خداوند متعال تمام گیتی را به یمن وجود آنها آفریده است ، بر ماست که چراغ راه زندگانی خود را در دستان آن ها جستجو کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.