حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
مردم بستک در کارهای خیر پیشتاز هستند
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
شناسه : 22485
بازدید 44
3
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک با اشاره به حضور فعال مردم بستک در انجام امور خیر گفت: مردم شهرستان بستک در صحنه خیرات و کارهای حسنه موفق و پیشتاز هستند.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی‌زاده رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در مراسم جشن گلریزان که صبح امروز در سالن اجتماعات مسجد جامع برگزار شد اظهار داشت: هر ساله در شهرستان بستک و در ایام نزدیک به ماه مبارک رمضان همچون سراسر کشور، برای آزادی زندانیان غیرعمد جشن گلریزان برگزار می شود.

وی افزود: با مشارکت گروهی می‌توانیم گره‌ای از مشکلات زندانیان غیرعمد باز کنیم.این کار معامله با خدا و یک تجارت بزرگ است.این حضور شما، بندگی خدای متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده با اشاره به حضور مردم بستک در انجام امور خیر گفت: مردم شهرستان بستک در صحنه خیرات و کارهای حسنه موفق و پیشتاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاص و صفای باطنی مردم شهرستان بستک در امور خیریه ثابت قدم است.امیدواریم این مسیر را با قدرت و قوت بیشتر ادامه دهید و شاهد همراهی و همگامی همه مردم باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.