حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حضرت ام البنین (س) ، مادری که بنده صالح تربیت کرده است که در راه اصلاح عالم هستی قدم برمیدارد
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شناسه : 7760
بازدید 66
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: حضرت ام البنین (س) ، مادری که بنده صالح تربیت کرده است که در راه اصلاح عالم هستی قدم برمیداشت
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب بیان داشت :حضرت ام‌البنین(س) قدر جایگاه خود را دانست، وقتی فرزندی به ایشان عنایت شد وظیفه مادری را انجام داد و حضرت عباس(ع) مادری همانند ام البنین(س) داشت؛ این بانوی بزرگوار، عبد صالحی تربیت کرده است که در راه اصلاح عالم هستی قدم برمی دارد و دست عالم را می‌گیرد و به سوی نور می‌برد.

وی با بیان اینکه اگر دید مادر جهانی باشد، فرزند او عبد صالح می‌شود، تصریح کرد: صالح کسی است که به فکر اصلاح عالم باشد، برخی عبد عبادت می‌شوند اما عبد صالح نمی‌شوند، حال آنکه عبد صالح کسی که می‌خواهد در راه اصلاح عالم قدم بردارد.

وی تأکید کرد: مادران ما باید فرزندان خود همانند ام البنین(س)، عبد صالح تربیت کنند؛ مهم ترین محور برای تربیت عبد صالح این است که مادر به فرزند خویش، امام را بشناساند

در ادامه به دیگر ویژگی‌های حضرت ام البنین(س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه ام البنین از همان ابتدا ولایت پذیری را به فرزند خود آموزش می‌دهد و حضرت عباس(ع) و برادرانش معرفت را از مادر گرفته اند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از زنان نمونه در تاریخ اسلام، حضرت ام البنین(س) است که در زندگی ایشان باید تأمل کرد و این بانوی بزرگوار را بشناسیم.

فاضلی پور در پایان یادآور شد: امروز روز تکریم مادران و همسران شهیدان نیز هست، هنوز بسیاری از مادران چشم به در منتظرند تا خبری از فرزندانشان دریافت کنند، ملت ایران بدانند که انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا و سوز مادران به اینجا رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.