حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حاج قاسم عصاره دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
شناسه : 7642
بازدید 130
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در جمع عزاداران سردار دلها، گفت:حاج قاسم،عصاره تمام فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان؛حجت الاسلام محمد صحرانشین در حاشیه بازدید از نمایشگاه یادواره شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی، نماد روشن یک بسیجی قهرمان و سرباز مخلص ولایت بودکه تحت تأثیر روح قدسی حضرت امام (ره) رشد یافت و در ادامه در تبعیت از مقام معظم رهبری به اوج رسید و بی‌نظیر شد.

وی افزود سردار سلیمانی، بیش از چهل سال در مسیر خودسازی و مبارزه با نفس تلاش کرد و در این مسیر عشق، ایثار و جانبازی همچون دوستان شهیدش، احمد کاظمی، محمدابراهیم همت و حسین خرازی خود را برای خدا خالص کرد و سرانجام به قافله شهداء پیوست.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه اذعان داشت: آنچه مسلم است شهدا ء و سردار دلها هم خود را ساختند و هم برای کشور و دین و مکتب عمر،جوانی و جان خود را فدا کردند اما در این میان ماچه وظیفه ای داریم و چه باید بکنیم ،مهم است.

وی افزود: ادامه دادن راه شهداء و در مسیر آنان حرکت کردن مهم ترین تکلیفی است که ما داریم، شهداء پیروی محض از ولایت فقیه و رهبری را بارها و بارها متذکر شدند و در وصیتنامه هرکدام از آنان،اطاعت از ولایت فقیه سفارش شده است خصوصا” شهید سلیمانی که در سخنانش، مهمترین شئون عاقبت بخیری را رابطه قلبی، دلی و حقیقی با  رهبر معظم انقلاب معرفی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک درادامه،گفت: پس اولین وظیفه ،حرکت درمسیر شهدا و تکیلف بعد کاری کنیم که شرمنده شهداء نشویم،فردای قیامت جلوی ما را نگیرند که چرا کاری کردید که باعث از بین رفتن زحمات ما شده! و جدای از این شرمنده مادران و پدران شهداء نشویم.

وی گفت:همه ما در هر سنگری که خدمت میکنیم باید ادامه دهند راه شهداء و امام راحل و بزرگان دین و انقلاب باشیم و برای پیشرفت و آبادنی مملکت و نظام خالصانه تلاش کنیم.

صحرانشین در پایان از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر ودیگر نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی و نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع شهدای مقاومت و حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.