حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
تجمع حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه در بستک برگزار شد
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
شناسه : 20057
بازدید 72
5
طی مراسمی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: تجمع حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در شهر بستک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، تجمع حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در شهر بستک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مردم، مسئولین و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر داده شد و در پایان مراسم، امام جمعه شهرستان به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک در این مراسم اظهار داشت: استکبار جهانی دنیا را بازیچه خود قرار داده تا به اهداف شیطانی‌اش برسد.

وی افزود: به برکت مقاومت قهرمانانه و خون شهدای فلسطینی، مسلمانان روز به روز متحدتر می شوند و این خشم خداپسندانه، روزی بر سر اشغالگران فرود خواهد آمد و بساط اشغال و تجاوز را برخواهد چید.

امام جمعه شهرستان بستک تصریح کرد: ملت های مسلمان بیشتر از گذشته مقاومت امت اسلامی را ارج نهادند و با حمایت از مقاومت، به فلسطینیان روحیه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: انشالله شاهد شکست متجاوزان در سراسر سرزمین های اشغالی باشیم و شکسته شدن شاخ استکبار جهانی و محو اسراییل غاصب را با هم ببینیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.