حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
برگزاری جلسه شورای نماز شهرستان جاسک
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
شناسه : 7698
بازدید 83
4
در بندرجاسک برگزار شد: دومین جلسه شورای اقامه نماز بندر جاسک با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان؛دومین جلسه شورای اقامه نماز با حضور حجت الاسلام عباس ذاکری ،امام جمعه جاسک،چهارشنبه 22 دی ماه سال جاری در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای اقامه نماز شهرستان ،گزارشی از عملکرد سال جاری این شورا ارائه داد و اظهار داشت: بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سال جاری مانع از اقامه نماز جماعت در ادارات و مدارس شده و در حال حاضر که با واکسینه شدن مردم و کنترل نسبی بیماری در کشور،آلحمدلله بهبودی و کنترل کامل نزدیک است می توان نماز جماعت در ادارات فعال شود و مسئولین ادارات و رابطین نماز در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی آمادگی لازم را برای اعزام ائمه جماعت به ادارات و مدارس و اعزام مُبلغات خواهر به مدارس دخترانه را دارد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام ذاکری نیز طی سخنانی با قدردانی از حاضرین بر اهمیت برپایی نماز جماعت در نمازخانه ادارات و مساجد تاکید کرد و ابراز داشت: هرچند به لحاظ عدم کنترل کامل بیماری کرونا،شرائط کاملا عادی نشده است اما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می شود نماز را به جماعت اقامه کرد.

وی با بیان اینکه حضور مدیران  ادارات در نماز جماعت و تاکید بیشتر آنها برای حضور کارکنان در نماز جماعت موجب رونق بخشیدن صفوف نماز جماعت می شود، گفت: مسئولین ادارات پیگیر رفع مشکلات نمازخانه اداره خود باشند در برخی ادارات مشاهده می شود به علت نداشتن فضای کافی برای نماز، مشکلاتی برای نماز اول وقت کارکنان و حتی ارباب رجوع پیش می آید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.