حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
شناسه : 2934
بازدید 192
10
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد: سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، فرهنگ سازی را یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس برشمرد و گفت امروز نظام اسلامی بیش از هر زمانی به این فرهنگ سازی نیاز دارد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان، با اشاره به حدیث اِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ گفت: مولای متقیان امیر المومنین(ع) فرمودن ،جهاد دری از درب های بهشت است که خداوند آن را برای اولیاء خاص خود گشوده است.
حجت الاسلام لیاقت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را که بزرگترین افتخار ملت ایران در این دفاع مقدس محقق شد که به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای هفته‌ جنگ هفته‌ افتخار است، هفته‌ مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است .

وی فرهنگ سازی را یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس برشمرد و بیان داشت:  فرهنگ سازی مختص به زمان و مکان مشخصی نیست امروز نظام اسلامی بیش از هر زمانی به این فرهنگ سازی نیاز دارد فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی فرهنگ عبودیت و بندگی فرهنگ جهاد وشهادت ما هر چقدر به لحاظ زمان از دفاع مقدس دور میشویم باید از لحاظ معرفت به آن نزدیک شویم.
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد با تاکید بر لزوم شناخت دستاورهای دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان،افزود: امید است که جوانان ما با اقتدا به شهداء والگو گرفتن از آن مردان الهی بتوانند در میدان های علمی، فرهنگی و ورزشی وتمام آنچه که امروز نیاز کشور و مطالبه ولی امر مسلمین در گام دوم انقلاب اسلامی است موفق بوده باشند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.