حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
واقعه غدیر خم در شهرستان ابوموسی بازسازی شد
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
شناسه : 17302
بازدید 61
5
رییس تبلیغات اسلامی ابوموسی: رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی از بازسازی وافعه غدیر در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مراسم بازسازی واقعه غدیر در شهرستان ابوموسی با حضور گروه تعزیه خوانی و همکاری ستاد بازسازی واقعه غدیر برگزار شد.

در این مراسم کلیه اتفاقات واقعه غدیر خم از ابتدای مناسک حج تا پایان روز هجدهم ذی الحجه به صورت کامل به اجرا در آمد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: یکی از هنرهایی که می توان با استفاده از آن معارف اهل بیت علیهم السلام را منتقل کرد هنر تعزیه و شبیه خوانی است که این هنر در استان هرمزگان از دیرباز بوده است.

وی افزود: در این برنامه به خوبی نشان داده که چه اتفاقاتی در مراسم غدیر و روز تعیین جانشینی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم رخ داده است و قطعا این موضوع کمک می کند که نسل جوان و نوجوان بهتر این مسائل را درک کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: ما باید با استفاده از شیوه های نوین چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مروج و مبلغ واقعه غدیر باشیم و استفاده از هنر نمایش یکی از این روش هاست که بتوانیم پیام غدیر را به دیگران منتقل کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.