حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
همایش طلایه‌داران تبلیغ در حاجی‌آباد برگزار شد
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۰
شناسه : 17277
بازدید 142
6
در آستانه ماه محرم‌الحرام: در آستانه ماه محرم همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسدالله نظری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد؛ «همایش طلایه داران تبلیغ ویژه محرم» روز دوشنبه ۱۲تیر۱۴۰۲با حضور رئیس تبلیغات اسلامی و روحانیون در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این همایش حجه الاسلام محمد خانجانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت ۲۹۰نفر از مسافران هواپیمای جمهوری اسلامی در حمله دد منشانه آمریکا و روز افشای حقوق بشر آمریکایی طی سخنانی به موضوع جشنهای غدیر خم و ضرورت برگزاری باشکوهتر این مراسم و همچنین مشارکت حداکثری در طرح مهرواره همدل پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مراسم محرم امسال با شکوه خاصی از روز اول این ماه در قالب هیئات‌های سینه زنی و زنجیز زنی و حضور مبلغین اعزامی و بومی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خانجانی با اشاره به مشکی پوش شدن فضای شهرستان و برپایی موکب‌های عزاداری در دهه اول گفت:اعزه روحانیون حاضر در جلسه ضمن اهتمام جدی در امر تبلیغ در ماه محرم ، این ایام را فرصتی مغتنم برای جهادتبیین و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظه العالی)دانستند و اظهار داشتند که  بعداز انقلاب  اسلامی و درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، شیعه در ایران و سراسر دنیا  اقتدار یافته و تفکرات تشیع در حال احیاء و فراگیر شدن در سراسر جهان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.