حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
نقش بی‌بدیل قوه قضائیه در حفظ کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان
۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
شناسه : 17211
بازدید 101
1
رییس تبلیغات اسلامی قشم تبیین کرد: رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان و رییس دادگستری این شهرستان دیدار و پیرامون مسائل فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفتگو کرد.

وی در خصوص نقش قوه قضائیه در کشور اظهار کرد: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است.

رییس تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: قوه قضائیه در راستای اجرای عدالت، یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

 

یادآور می‌شود ، در این دیدار، پس از بحث و تبادل نظر در مورد راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی مقرر شد با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی قشم، دوره‌های روشنگری در مورد آسیب‌های اجتماعی برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.