حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
نقشه راه و راهبرد امام راحل برای تمام نسل‌ها زنده است
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 16834
بازدید 102
7
امام محله میرزاآباد شهر بستک: امام محله میرزاآباد شهر بستک گفت: بزرگترین دستاورد امام راحل حکومت اسلامی است.ایشان طلبه ساده ای بود که تمام ثروت و دارایی اش، اعتماد و توکل به خداوند بود.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بستک، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده امام محله میرزاآباد شهر بستک در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت مردم به دوری از گناه و تقوای الهی گفت: عمر ما باید در راه عبادت خداوند بگذرد در حالیکه بیشتر انسان ها عمرشان در راهی می گذرد که تعلقات دنیوی آنها را از خداوند جدا می کند.

وی افزود: انسان اگر به دنبال عبودیت است باید حواسش باشد تا تعلقات دنیا او را فریب ندهد و عمرش در خسران نگذرد.گاهی باید با خودمان فکر کنیم که در این دنیای فانی، قرار است چه به ما بدهند که از لذایذ آن دل نمی کنیم؟ ارزش انسانیت خودمان را نشناخته ایم و آن را خرج دنیای فانی می کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان بستک در خطبه دوم ضمن تسلیت فرارسیدن نیمه خرداد و رحلت امام خمینی (ره) ، به بیان شخصیت ایشان پرداخت و گفت: بزرگترین دستاورد امام راحل حکومت اسلامی است.ایشان طلبه ساده ای بود که تمام ثروت و دارایی اش، اعتماد و توکل به خداوند بود.

وی خاطرنشان کرد: در روزگاری که هم شرق و هم غرب فکر می‌کردند دوران دین و خداپرستی تمام شده و باید همه آنان برچیده شوند امام راحل به عنوان یک فقیه و عالم روشن ضمیر، توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم اسلام را به اهتزاز دربیاورد و در دهان شرق و غرب عالم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده در ادامه اظهار داشت: نگاه ظلم ستیزی امام محدود به مرزهای ایران اسلامی نبود.امروزه در هر جای عالم، هر حق‌طلب و آزادی‌خواهی باشد که کمترین شناخت را نسبت به مکتب امام داشته باشد هیچگاه در مقابل ظلم و ظالم سکوت نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: جوانی که با منظومه فکری امام آشنا باشد می تواند به عنوان یک انسان مفید و اثرگذار در سطوح مختلف جامعه حضور داشته باشد.امام ما تاریخ انقضا ندارد و هر روز، نقشه راه و راهبرد او برای تمام نسل ها زنده است.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.