حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
مهمترین شعار مهرواره اوج، ارتقاء خدمت رسانی مساجد است
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
شناسه : 2522
بازدید 105
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک گفت: مهمترین شعار مهرواره اوج، ارتقاء خدمت رسانی مساجد است.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان،حجت‌الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک شنبه 26 شهریورماه جاری در جمع تعدادی از روحانیون شهرستان ضمن تشریح برنامه های مهرواره همدل و جمع بندی سراسری گزارش فعالیت آن و نیز حمایت سازمان تبلیغات و تشویق بهترین طرح های انجام شده در سه مقطع شهرستانی ،استانی و کشوری به شروع ثبت نام در «مهرواره اوج» اشاره کرد و افزود: مهمترین شعار مهرواره اوج،ارتقاء خدمت رسانی مساجد است.

وی در ادامه ابراز داشت: ضرورت اوج گیری خدمت رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف از جمله مواسات و خدمات اجتماعی حول محور مساجد از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که انجام طرح های مهرواره همدل و اوج در اجراء و عملی نمودن این تاکید مهم رهبر معظم خواهد بود.

حجت الاسلام صحرانشین ،افزود: از جمله محور‌های مهم فعالیت مساجد در مهرواره اوج را کارآفرینی و اشتغال، کمک به سلامت جامعه بخصوص پیشگیری و درمان بیماری فراگیر کرونا، حمایت بسته‌های معیشتی، آموزش، خانواده، مناجات و دعا و استغفار، امید افزایی وآرامش روانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تلاش مستمر و جدی روحانیون و ائمه جماعات،نتایج موثرتری نسبت به مهرواره همدل چه از نظر کیفی و چه کمی حاصل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در پایان با یادآوری اینکه بالغ بر40 نفر از اعزه روحانی شیعه و اهل سنت در این طرح نام نویسی و اعلام آمادگی کردند،گفت: ائمه جماعات ، امامان محله ، هیئت های مذهبی و فعالان فرهنگی برای پیوستن به پویش سراسری «مهرواره اوج» تا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ می توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/ALpbMUI  نام نویسی کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.