حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن از مصادیق شکرگزاری خداوند به جهت هدیه دادن نعمت انقلاب و نظام اسلامی است
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
شناسه : 8478
بازدید 143
7
فرماندار بندرجاسک: فرماندار بندرجاسک در دیدار با علمای شیعه و اهل سنت شهرستان،گفـت: مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن از مصادیق شکرگزاری خداوند به جهت هدیه دادن نعمت انقلاب و نظام اسلامی است
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان،در ایام الله دهه مبارک فجر،علمای شیعه و اهل سنت بندرجاسک ،سه شنبه 19 بهمن ماه جاری با فرماندار انقلابی شهرستان ،علی مهرانی فر،دیدار کردند.

در این دیدار ابتداحجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،طی سخنانی ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب را به فرماندار و حاضرین در جلسه تبریک گفت و گزارشی از برنامه های فرهنگی قرآنی این ایام را تشریح کرد.

سپس در ادامه جلسه،فرماندارشهرستان با بیان مطالبی از 22 بهمن بعنوان روز شکرگذاری ملت ایران به پاس پیروزی انقلاب و حکومت الهی که خدواند به رهبری امام راحل(قدس سره) بر این ملت  ارزانی داشت،نام برد.

وی،افزود:انقلاب اسلامی حاصل تلاش و مجاهدت جوانانی است که با پیروی از حضرت امام خمینی(ره) در دوران مبارزه و هم چنین جنگ تحمیلی در دفاع از آرمان های نظام اسلامی کوشش کرده و جان خود را برای به ثمر نشستن درخت انقلاب فدا کردند.

وی اظهار داشت: ما هر روز صبح که از خواب بیدار میشویم و شاهد این امنیت و آسایش در جامعه هستیم باید شکرگذار خداوند باشیم و این فرهنگ شکر گزاری را در زندگی و سطح جامعه نیز گسترش و ترویج دهیم .

مهرانی فر ،گفت: اگر به کشورهای دیگر نگاه کنیم شاید در برخی از آنها نوعی رفاه را بیابیم اما می بینیم که امنیت و اسایش وجود ندارد اما در کشور عزیز ایران شاهد امنیتی هستیم که هیچ جای جهان نظیر آن وجود ندارد و البته این امنیت حاصل مقاومت و پایمردی و تلاشی است که ملت ایران همه در ان سهیم بوده و هستند.

فرماندار جاسک در پایان از علماء و روحانیون خواست تا نسبت به تبیین دستاوردهای بزرگ بزرگ انقلاب در سطح جامعه تلاش کنند و زمینه سازی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز انجام شود و به هر نحوی که ستاد ملی کرونا مجوز میدهند نسبت به بزرگداشت این روز مهم همکاری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.