حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
مسابقات قرآن کریم بسیج در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
شناسه : 18619
بازدید 60
7
برگزاری مسابقات قرآن کریم بسیج در ابوموسی مسابقات قرآن کریم در رشته های مختلف با حضور شرکت کنندگان در رده های سنی در مسجد جامع امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مسابقات قرآن کریم در رشته های مختلف با حضور شرکت کنندگان در رده های سنی در مسجد جامع امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان ابوموسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: قرآن نور است و سبب هدایت بشر از ظلمات به سوی نور و روشنی است و سبب می شود انسان ها با استفاده از رهنمودهای آن و با تمسک جستن به آن به راه هدایت و رستگاری رهنمون شوند.

وی افزود: قرآن در زندگی معنوی و مادی انسان تاثیر شگرفی دارد و برنامه زندگی انسان را به گونه ای تنظیم می کند که فرد در مسیر خدای متعال گام بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن موجب محک خوردن افراد می شود و باعث می شود یک رقابت سالم معنوی به همراه ایجاد رفاقت در سایه قرآن شکل بگیرد و جوانان و نوجوانانبهتر با توانمندی های خود در این زمینه آشنا شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.