حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
مردم ابوموسی با حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
شناسه : 22167
بازدید 81
5
حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه در ابوموسی مردم ولایتمدار ابوموسی با حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مردم ولایتمدار ابوموسی شهرستان ابوموسی همگام و هم صدا با سایر آحاد مردم عزیز سراسر کشورمان در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن حضور یافتند و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وهمچنین لبیک به پیام مقام معظم رهبری با مشت‌های گره کرده خود و باشعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل ” باردیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.
مراسم راهپیمایی در شهرستان ابوموسی از میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان آغاز و تا مسجد جامع ادامه یافت.
در پایان شرکت کنندگان در راهپیمایی با حضور در مسجد جامع ابوموسی بعد از اتمام سخنرانی حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت ابوموسی که از سخنران این راهپیمایی دشمن شکن بود با بانگ رسای الله واکبر ،خامنه‌ای رهبر بند، بند قعطنامه سراسری راهپیمایی بیست ودوم بهمن سال 1402 را تایید کردند
در حاشیه این راهپیمایی حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود نشان دادند یاوه گویی های دشمن خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند و آنها به انقلاب و آرمان های آن پایبند هستند.

وی افزود: بی‌شک این حضور باشکوه که هر ساله بر عظمت و صلابتش افزوده می‌شود،حماسه‌ساز و اقتدارآفرین برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی چون سال‌های گذشته، با میل و اشتیاق، براساس بصیرت و زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و منسجم بوده است که همه موارد مذکور جزو پیام‌هایی است که ملت ایران از طریق دریچه لنز دوربین‌های خبرنگاران و رسانه ملی به جهان ساطع می‌کنند.
وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن، تبلور وحدت ملی و انسجام ملی بر سر اصول و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و این پیامی است که دشمنان انقلاب و اسلام باید دریابند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی تاکید کرد: حضور میلیونی ملت ایران در حماسه 22 بهمن، دشمنان انقلاب اسلامی را یک بار دیگر مأیوس و پاسخ قاطعی به تهدید‌ها و تمامیت‌خواهی‌های جهان استکبار و غرب بود.
وی خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن، زمانی که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و اسلام به نظاره نشسته‌اند، پیام‌های مهمی دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم‌سالاری دینی بنا نهاده شده و حضور همیشگی مردم ایران در صحنه‌هایی که بازتاب بین‌المللی دارد، همواره تعیین کننده بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.