حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
مراسم پیاده روی اربعین در شهرستان ابوموسی برگزار شد
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
شناسه : 19012
بازدید 87
8
برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در ابوموسی مراسم پیاده روی اربعین در شهرستان ابوموسی از مسجد جامع به مست گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، با فرارسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان کربلا، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از مسجد جامع شهرستان به سمت گلزار مطهر شهدای گمنام با حضور پرشور مردم شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم معنوی که با استقبال و حضور خوب مردم به صورت پرشور برگزار شد مواکب مختلفی توسط هیئات مذهبی شهرستان در مسیر ایجاد شده بود و عزاداران خدمات رسانی می نمودند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: مراسم معنوی اربعین شکوه همدلی و معنویت را به منصه ظهور می رساند و جایی است که هرکس در حد توان خود خواستار زنده کردن شعائر الهی است.
وی افزود: با توجه به مسائلی که در دنیای امروز درگیر آن هستیم و دشمن از انواع حربه ها جهت ضربه زدن به دین استفاده می کند اربعین فرصت بسیار مناسبی بود تا با کارهای فرهنگی و معنوی وهمدلی این دشمنی ها را خنثی کنیم و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین یک رزمایش معنوی است که هر فرد با شرکت در آن به تقویت بنیان معنویت و دین کمک می کند و قدم نهادن در این مسیر جهاد با جبهه کفر و استکبار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.