حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
مراسمات ملی مذهبی باید به سمت مردمی‌شدن پیش برود
۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
شناسه : 17196
بازدید 96
6
رییس تبلیغات اسلامی قشم: رییس تبلیغات اسلامی قشم با تاکید بر اینکه مراسم ملی مذهبی باید به سمت مردمی‌شدن پیش برود گفت: در سپردن امور به مردم، تجارب موفقی كسب كرده‌ایم، لذا فراهم شدن شرایطی برای نقش‌آفرینی بیشتر مردم امری ضروری است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی در نشست هم اندیشی هیئات مذهبی شهرستان درخصوص برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که با حضور سرهنگ امیری‌کیا فرمانده بسیج سپاه ناحیه قشم، هرمزی رئیس شورای هیئات مذهبی، راموز معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان قشم برگزار شد اظهار کرد: مراسمات ملی مذهبی باید به سوی مردمی شدن پیش رود چراکه هرجا مردم پای کار آمدند خروجی برنامه‌ها بهتر از قبل بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: مراسمات ملی و مذهبی را باید تا حد توان به سمت مردمی‌سازی سوق داد و رویکرد تبلیغات اسلامی مردمی‌سازی جریانات ملی و مذهبی و حمایت از تشکل‌های مردمی است چرا که مردمی‌سازی جریانات هم دوام و ماندگاری دارد و هم اثرگذاری آن بسیار است.

رییس تبلیغات اسلامی قشم همچنین گفت: البته معنای مردمی‌سازی جریانات دینی، عدم حمایت نهادها و سازمان‌ها نیست، بلکه باید مجموعه‌ها به جای این که خود متولی و مجری مراسمات باشند آن‌ها را به مردم بسپارند و از آنها حمایت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با بیان اینكه در سپردن امور به مردم، تجارب موفقی كسب كرده‌ایم، لزوم فراهم شدن شرایطی برای نقش‌آفرینی بیشتر مردم را یادآور شد و گفت: توجه به اصل مشارکت مردم در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

رییس تبلیغات اسلامی قشم اذعان داشت: توجه به اهمیت این موضوع باعث می‌شود تا به لزوم مردمی‌شدن برخی اقدامات نظیر برگزاری مراسم‌های مذهبی اهتمام بیشتری بورزیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.