حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان درگذشت امام جمعه سابق جاسک را تسلیت گفت
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
شناسه : 6840
بازدید 80
4
حجت‌الاسلام انصاری راد مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پیامی درگذشت امام جمعه سابق جاسک را تسلیت گفت.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پیامی درگذشت «حجت الاسلام محمدکاظم مناقبیان» امام جمعه سابق شهرستان جاسک را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خبر درگذشت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین مناقبیان امام جمعه سابق شهرستان جاسک مایه تأسف و تأثر گردید».

در این پیام بیان شده است: «ایشان عمری در راه خدمت به دین مبین اسلام و مردم ولایتمدار استان هرمزگان (شهرستان های جاسک و هرمز) در سنگر امامت جمعه تلاش و کوشش وافر نمود و آنچه را که در توان داشت در راه اعتلای کلمه الله و پیشرفت و پیشبرد انقلاب اسلامی به کار گرفت، امید که غفران الهی شامل حال این عالم بزرگوار گردیده و با پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم محشور گردد».

در پایان این پیام آمده است: «این‌جانب بدین وسیله مصیبت وارده را به خاندان مکرم و همسر و فرزندان ایشان و همچنین مردم استان هرمزگان و مسئولین و طلاب و مردم ولایتمدار شهرستان جاسک تسلیت عرض می نمایم»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.