حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
مدیران دبیرستان‌های صدرا به عنوان مشاوران مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان انتخاب شدند
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
شناسه : 6864
بازدید 336
6
طی حکمی از سوی حجت الاسلام انصاری راد: طی مراسمی، مدیران دبیرستان های صدرا را به عنوان مشاوران مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان منصوب و معارفه شدند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان طی حکمی، مدیران دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرای استان را به عنوان مشاور خود در امور دینی، فرهنگی و اجتماعی منصوب و معرفی کرد.

حجت الاسلام انصاری راد در متن کامل حکم خود چنین آورده است:

بی گمان رشد و توسعه فرهنگ دینی و برنامه‌ریزی مدون و اصولی برای ارتقاء سطح آگاهی‌های دینی فرهنگی اجتماعی اقشار گوناگون مردم به خصوص جوانان و نوجوانان عزیز صدرایی و همچنین زمینه‌سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند به کارگیری مشاوران لایق و توانمند است که بتوانند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت ها و ایده های خلاقانه حوزه فرهنگ دینی و آموزشی در این مسیر تلاش نمایند و بدیهی است گام نهادن در چنین عرصه علاوه بر برخورداری از دانش لازم نیازمند و تجارب و پیشینه موفقیت آمیزی است که بتواند انسان را در نیل به اهداف و ماموریت های از پیش تعیین شده یاری نماید.

در همین ارتباط جنابعالی را که از نیروهای فعال در حوزه فرهنگ دینی و دارای انگیزه خدمت به نسل جوان می باشید به عنوان مشاور اینجانب در امور دینی فرهنگی اجتماعی دانش آموزان دبیرستان های پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت منصوب می‌نمایم امید است با استعانت از خدای سبحان در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.