حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
مدارس صدرا با هدف کادرسازی برای جامعه اسلامی در قشم راه‌اندازی می‌شوند
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
شناسه : 17025
بازدید 49
3
رییس تبلیغات اسلامی قشم: رییس تبلیغات اسلامی قشم، هدف از تأسیس مدارس صدرا، تربیت نیرو و کادرسازی برای جامعه اسلامی عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی قشم در نشستی با رنجبر رئیس آموزش و پرورش این شهرستان به بررسی ایجاد مدارس صدرا و همکاری دو نهاد جهت راه‌اندازی این مدارس و همچنین ثبت نام اردوهای یاوران امین پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی در این دیدار،هدف از تأسیس مدارس صدرا، تربیت نیرو و کادرسازی برای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف فعالیت این مدارس، آموزش همراه با تربیت دینی دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: نوجوانان و جوانان در محیط تربیتی منطبق با آموزه‌های دینی، با استفاده از روش‌های آموزشی و تربیتی، آینده‌ای روشن برای جامعه فراهم می‌سازند.

رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: نگاه نخبه پروری در مدارس علوم و معارف اسلامی سبب شده است که فارغ التحصیلان این رشته از حیث علمی و تربیتی به‌عنوان نیروهای تاثیرگذار در جامعه بوده و شرایط علمی فارغ التحصیلان این رشته، زمینه ای است که بتوانند در نهادها و مراکز دولتی یا خصوصی و پژوهشکده‌ها جذب شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.