حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
محفل نورانی انس با قرآن کریم در مسجد جامع ابوموسی برپا شد
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
شناسه : 22055
بازدید 57
5
به مناسبت دهه فجر ؛ محفل نورانی انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، محفل نورانی انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در این محفل نورانی و قرآنی آقایان سواری، صبرک و آل خمیس در مسجد جامع امام حسن مجتبی علیه السلام به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی ابوموسی اظهار کرد: قرآن نور است و مایه هدایت و برکت است و ما باید به آن تمسک بجوییم.وی خاطر نشان کرد: همین قرآن هم اگر نسبت به آن دید درستی نداشته باشیم سبب گمراهی می‌شود و چه بسا که تلاوت کننده قرآن هست که قرآن او را لعن می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی تصریح کرد: این نکته که قرآن راهنمای بشر است یک حقیقت انکار ناپذیر است اما به شرط آنکه به آن عمل شود و راهنمایی آن بهره درستی گرفته شود.
وی گفت: یکی از حوادثی که باعث می‌شود انسان از ظاهر بینی افراد در تمسک افراد فاسد و فاسق به قرآن درس بگیرد قضیه قرآن بر نیزه کردن در جنگ صفین است که معاویه و گروهش اقدام به این کار کردند تا از شکست رهایی پیدا کنند که متاسفانه با جود افراد نادان در سپاه امیرالمومنین علی علیه السلام موفق به این کار شدند و علی علیه السلام که در آستانه پیروزی بر سپاه نفاق بود تن به تسلیم و صلح داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی در پایان گفت: تلاوت قرآن بسیار مهم است و سبب خشوع می‌شود اما آنچه مهم است عمل به قرآن است و ما امیدواریم بتوانیم عامل به دستورات قرآن باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.