حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
محفل انس با قرآن کریم در روستای پانهر با حضور مسئولین  شهرستان رودان برگزارشد.
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
شناسه : 5748
بازدید 258
5
امام جمعه شهرستان رودان امام جمعه شهرستان رودان، محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان کشوری و با حضور مسئولین شهرستان در کنار مردم فهیم روستای پانهر از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ حجت الاسلام والمسلمین دری امام جمعه محترم شهرستان رودان در این محفل نورانی به آثار و برکات تلاوت قرآن کریم و احترام ب کتاب خدا در زندگی انسان اشاره کردند و گفتند؛ اگر می خواهیم از لغزش و گناه در امان باشیم باید کتاب خدا قرآن کریم را در کنار اهل بیت قرار بدهیم لذا اهل بیت بدون قرآن و یا قرآن بدون اهل بیت نمی تواند راه گشای زندگی و عاقبت بخیر ی باشد و اشاره به حدیث ثقلین کردند که اگر هر دو یعنی کتاب خدا و عترت و اهل بیت علیهم السلام را با هم داشته باشیم گمراه نخواهیم شد.

این محفل نورانی با قرائت قاریان کشوری آقایان ناصرعمادی ، یوسف جعفرزاده و علیداد واحدی همراه بود و در پایان از قاریان با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.