حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
لکه ننگین جنایت ناو جنگی آمریکا به هواپیمای ایرباس هرگز پاک نمی‌شود
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۴
شناسه : 17281
بازدید 48
8
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد: رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنان در حمله ددمنشانه ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی گفت:لکه ننگین حمله ددمنشانه ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی تا ابد پاک نخواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسدالله نظری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد؛ حجت‌الاسلام محمد خانجانی رئیس تبلیغات اسلامی دوشنبه۱۲تیر۱۴۰۲ در مراسم سالروز هدف قرار دادن ایرباس متعلق به ایران ایر توسط ناو وینسنس(۱۲ تیر ۱۳۶۷)، شهادت ۲۹۰ نفر مسافر بی‌گناه را حادثه‌ای تلخ و ناگوار دانست و گفت: اگرچه سالها از آن واقعه تلخ گذشته است اما همواره باید آن را گرامی و زنده نگه داریم تا همگان با ماهیت آمریکا آشنا شوند که این رژیم مستکبر نتواند با قدرت رسانه‌ای و استفاده از شگردها و عملیات تبلیغی و روانی و با بهره‌گیری از عوامل داخلی، خود را طرفدار حقوق بشر جلوه دهد.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری تنها یک نمونه از جنایت‌های بیشمار آمریکا علیه ملت ایران و سایر ملت‌های جهان است، گفت: ۱۲تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی است و آمریکا نه تنها نسبت به ملت ایران بلکه به سایر ملت‌ها و کشورهای مستقل و آزاده جهان نیز جنایت‌های فراوانی مرتکب شده و در پوشش عناوین زیبایی همچون حقوق بشر و حمایت از دموکراسی، سالیان طولانی منابع و ثروت ملت‌ها را غارت و چپاول کرده است.

خانجانی تاکید کرد: اینکه آمریکا با این همه کارنامه سیاهی که در جنایت علیه بشریت دارد همچنان ادعای حقوق بشر می‌کند، طنز تلخ تاریخی است و آمریکا همواره بر ضد ملت ایران بوده است و در جنگ تحمیلی نیز از ابتدا حامی و مشوق صدام بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.