حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
فعالیت ۵۴۰۰ روحانی مستقر در گام نخست ارتقاء شبکه راهیاری
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
شناسه : 3164
بازدید 81
6
مدیر عامل بنیاد هدایت خبر داد: در گام نخست ارتقا شبکه راهیاری، ۴ هزار روحانی مستقر در روستا و یک‌هزار روحانی مستقر در شهرها و ۴۰۰ روحانی مستقر در حاشیه شهرها فعالیت خواهند کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت و قائم‌مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در کارگاه آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار و ائمه جماعات در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: یکی از اهداف بنیاد هدایت، تعالی شبکه امامت است که در راستای تعالی شبکه امامت، شبکه راهیاری بنیاد هدایت در حال رشد است و این شبکه شامل ۱۰ راهیار منطقه‌ای، ۳۰ راهیار استانی و ۴۰۰ راهیار شهرستانی است که برنامه‌هایی برای ارتقاء این راهیاران تدوین‌شده است.

حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان با اشاره به اینکه به‌منظور توانمندسازی ائمه جماعات مساجد برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار دارد ابراز کرد: ابتدا باید شبکه‌های تبلیغی و در رأس آن امامان جماعت را تقویت کنیم کو به دنبال این ارتقاء، شبکه ائمه جماعت نیز رشد می‌کند و مسائل و مشکلات محلات به راحتی بر طرف می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان این مطلب که برای گام نخست ۴ هزار روحانی مستقر در روستا، یک‌هزار روحانی مستقر در شهرها و ۴۰۰ روحانی مستقر در حاشیه شهرها خواهیم داشت که این افراد شبکه امامت را تشکیل می‌دهند لذا بنا داریم تمام امامانی که در مساجد هستند را مخاطب خود قرار دهیم تا ارتقاء جمعی محقق شود.

وی بر ضرورت تقویت آموزش روحانیون مستقر تأکید و تصریح کرد: ائمه جماعات و روحانیون مستقر نسبت به برقراری تعاملات بیشتر با مردم در روستاها مبادرت داشته باشند و روحانیون مستقر و مبلغان باید فعالیت خود را توسعه داده و برای برقراری تعاملات بیشتر با جامعه، برنامه داشته و تلاش کنند.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان در پایان سخنان خود به بیانیه دوم انقلاب و تمدن‌سازی اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: ائمه جماعات و روحانیون مستقر از عناصر مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و مسئولیت بسیار خطیری در حوزه تمدن‌سازی دارند. این در حالی است که روحانیون برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب باید تلاش مضاعف داشته و برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را مدنظر قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.