حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
فاز اول «سامانهٔ شمع» با هدف ارائه خدمات به مبلغان آغاز به‌کار کرد
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
شناسه : 3167
بازدید 445
5
به همت اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمد جنتی مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فاز اول «سامانه شمع» کشور با ارائه خدمات مختلف به مبلغین آغاز به کار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد جنتی مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این سامانه ثبت فعالیت‌های مبلغین و ارتباط با مبلغین سراسر کشور است، افزود: تمایز «سامانه شمع» با سامانه‌های قبلی در تعاملی و دو طرفه بودن آن است.

حجت‌الاسلام جنتی، «اطلس تبلیغی» را دومین خدمت این سامانه برشمرد و افزود: در این سامانه نقشهٔ کشور به همراه نام مبلغین و مکان تبلیغ درج شده است و تاکنون ۳۵۰۰۰ مبلغ در این سامانه ثبت‌نام و ۱۵۲۲۰ نقطهٔ تبلیغی در سامانه ثبت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این اطلس موضوع سخنرانی، زمان و گروه مخاطبین هر سخنران به تفکیک مشخص شده است ادامه داد: این قابلیت، امکانی را ایجاد می‌کند که مبلغین قبل از رفتن به مکانی برای تبلیغ، دسترسی به گزارش مبلغان قبلی داشته باشند.

مدیر کل اداره امور مبلغین افزود: سومین خدمت این سامانه، «ارائه رایگان محتوای تبلیغی» برای استفاده مبلغین در منابر و سخنرانی‌هاست که مبلغین علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این سامانه از محتوای مورد نظر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام جنتی بخشودگی جرائم مبلغین در دههٔ اول محرم، به علت محدودیت‌های کرونایی را هم خدمت دیگر این سامانه برشمرد و ادامه داد: پلاک مبلغانی که در ایام محرم با وسیلهٔ نقلیهٔ شخصی سفر تبلیغی داشته‌اند و فعالیت تبلیغی‌شان توسط کارشناسان استانی تأیید شده است به وزارت کشور و پلیس راهور برای بخشودگی جرائم ارسال شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.