حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
سیزدهمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی در بندرعباس
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۷
شناسه : 6769
بازدید 196
15
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد؛ سیزدهمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و کارشناسان فرهنگی این اداره کل در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ابتدای این نشست اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن دومین سالگرد شهادت سردار دلها مقرر شده هر کدام از اعضا به شرایط کاری خود، برنامه هایی را با محوریت دبیرخانه به منظور بزرگداشت این روز مهم ارائه دهند.

وی افزود: برنامه های بزرگداشت شهید سلیمانی با برنامه های ایام فاطمیه دوم تلاقی پیدا خواهد کرد. از این رو بایستی در تمامی زمینه ها ورود کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه گروه های تبلیغی مورد نیاز استان باید تامین شود، گفت: دو جزیره هرمز و قشم در اولویت برنامه کاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان قرار می گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد در بخش دیگری از سخنان خود با مهم برشمردن موضوع افزایش جمعیت بعنوان یکی از مطالبات جدی رهبر مقام معظم انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اجرای طرح افزایش جمعیت تکلیفی است که بر دوش همه قرار گرفته و می بابیست در راستای تحقق این امر مهم از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تاکید کرد: برنامه های ویژه طرح افزایش جمعیت باید در سه ماهه آخر سال تدوین شود.

در ادامه این نشست، کارشناسان فرهنگی در حوزه های مختلف گزارشی را ارائه دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.