حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
سرکشی از خانواده شهداء،نمادی از سیره نبوی و علوی است
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
شناسه : 8664
بازدید 98
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک در حاشیه مراسم جشن میلاد امام علی(ع) ، گفت:سرکشی از خانواده شهداء،نمادی از سیره نبوی و علوی است
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان،با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت جانشین بحق و وصی حضرت رسول اکرم(ص)،امیرمومنان،حضرت علی (ع)مراسم جشن با شکوهی با رعایت شئون بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی ،سه شنبه شب  25 بهمن ماه جاری در محوطه گلزار شهدای گمنام بندر جاسک،برگزار شد.

در این مراسم ،حجت الاسلام محمد صحرانشین طی سخنانی با تبریک این مناسبت بزرگ و روز پدر به محضر مقام معظم رهبری،عموم مسلمین جهان و بویژه پدران و مادران گرانقدر شهدای والا مقام ایران اسلامی، در بخشی از مطالب خود ،اذعان داشت: اینکه در تقویم کشور ازمیلاد  امام علی (ع) بعنوان روز پدر نام برده می شود و این روز بزرگ را بعنوان روز پدر نام گذاری کردند به سبب روایتی مستند از رسول گرامی اسلام(ص) است که پیامبر فرمودند: من و علی ،پدران این امت [امت اسلام] هستیم.

وی در ادامه از سیره عملی حضرت امام علی (ع) سخن گفت و یادآورشد: رفتار حضرت امیرمومنان  علی(ع) بایتیمان جامعه بگونه ای بود که برخی از اصحاب تمنا میکردند ای کاش ما هم یتیم بودیم تا آن طور مورد توجه و لطف حضرت (ع) واقع مى شدند.

صحرانشین در ادامه ،گفت: حضرت امام علی(ع)، پدری مهربان بود و آن چنان بر یتیمان محبت روا میداشت که دیگران بر آن غبطه می خوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همچنین از پدران شهداء بعنوان پدران مجاهدانی یاد کرد که با تربیت فرزندان مسلمان و انقلابی برای احیای حکومت اسلام و  نظام اسلامی  در ایران موجب پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ سرزمین و کشور از همه هجوم و حمله استکبار و ایادی آنان بخصوص صدام و حکومت بعث عراق شدند.

حجت الاسلام صحرانشین در پایان ،افزود: خانواده  و پدران معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و بی شک تکریم و سرکشی و احترام به آنان،کمترین کاری است که ما باید انجام دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.