حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
زنگ انقلاب در مدارس ابوموسی نواخته شد
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
شناسه : 22049
بازدید 61
5
به مناسبت آغاز دهه فجر ؛ به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی، زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان نواخته شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس ابوموسی نواخته شد.حجت الاسلام و المسلمین حسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: انتقال مفاهیم به نسل های بعد یکی از مهم ترین و ضروری ترین اقداماتی است که باید در جامعه صورت پذیرد و یکی از مهم ترین این کارها اجرای برنامه های فرهنگی است که نسل نو در ان دخیل باشد.
وی افزود: مردمی بودن انقلاب یکی از وجه های بارز انقلاب ماست و برای مردمی ماندن آن باید کارها را به خود مردم سپرد و هرچه بیشتر مردم در این زمینه حضور پررنگی داشته باشند احساس تکلف بیشتری می کنند و نوآوری و خلاقیت های بیشتری نیز در کار دیده می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: برای اینکه نسل جدید با مفاهیم انقلابی مانوس شوند بهترین کار آشنا کردن آنها با این ارزش هاست و مشارکت دادن نوجوانان و جوانان در امور بهترین راه در جهت تشویق آنان است تا بتوانیم آنها را با ارزش ها آشنا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.