حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2688×
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم به‌ عنوان راهیار شهرستان برگزیده انتخاب شد
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۴
شناسه : 2086
بازدید 113
3
تقدیر از رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اهدای لوح سپاس از حجت‌الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم نسبت به کسب رتبه راهیار شهرستان برگزیده تقدیر کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت الاسلام والمسلمین رضاعزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اهدای لوح سپاس از حجت‌الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم نسبت به کسب رتبه راهیار شهرستان برگزیده تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: اکنون که به لطف و توفیق خداوند مهربان برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی «حل مسئله های محله و رفع مشکلات مردم»گام برداشتید، به همت مجاهدانه ، مشارکت باشکوه و میدان داری کریمانه و سخاوتمندانه شما و بیش از 47هزار محله و گروه دیگر دراولین مهرواره محله همدل غبطه می خوریم.بدینوسیله کسب رتبه راهیار شهرستان برگزیده در مهرواره محله همدل را خدمت شما و همراهان جهادی و انقلابی تان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.