حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
دمیدن روح امید و نشاط در جامعه با اجرای طرح محله همدل
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
شناسه : 17101
بازدید 54
7
حجت‌الاسلام کاظمی تاکید کرد: رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: مهرواره محله همدل زمینه‌ای برای ایجاد و گسترش روابط اجتماعی با مبنای الهی است و نقش مهمی در ایجاد مسجد طراز اسلامی دارد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه حسین آبادی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت الاسلام غلامپور نماینده بنیاد هدایت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان به همراه حجت الاسلام سعیدی‌مهر و حجت الاسلام کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با حجت الاسلام والمسلمین معصومی امام جمعه موقت شهرستان و دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار در راستای معرفی مهرواره محله همدل دیدار و پیرامون این مهرواره گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی قشم در این دیدار با اشاره به اهمیت مهرواره محله همدل، این مهرواره را گام بلندی در راستای دمیدن روح امید و نشاط در جامعه و زمینه سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح با محوریت مسجد و پرچمداری روحانیون برگزار می‌‌شود، افزود: مهرواره محله همدل زمینه‌ای برای ایجاد و گسترش روابط اجتماعی با مبنای الهی است و نقش مهمی در ایجاد مسجد طراز اسلامی دارد.

رییس تبلیغات اسلامی قشم در پایان تاکید کرد: با هدف‌گذاری و اجرای درست این طرح، همه آحاد جامعه اسلامی از برکات این حرکت الهی بهره‌مند خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.