حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
دغدغه سازمان تبلیغات پیشرو بودن در «اقامه نماز» است
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
شناسه : 6855
بازدید 75
1
حجت‌الاسلام عزت‌زمانی: حجت‌الاسلام عزت زمانی در مراسم تجلیل از خادمین نماز سازمان با بیان اینکه ما هر چه داریم از نماز است گفت: دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی این است که در امر «اقامه نماز» پیشرو باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم «تجلیل و تقدیر از خادمین نماز ستاد اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی»، عصر دیروز سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی «معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی»، حجت‌الاسلام محمدرضا شهابی «دبیر ستاد اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی» و جمعی از مدیران و خادمین ستاد اقامه نماز این سازمان در ساختمان نواب برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی «معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی» در این مراسم ضمن تشکر از تمامی خادمین ستاد اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: معتقدم افتخار ما خدمت به نماز است و ما هر چه داریم از نماز است. این در حالی است که دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی این است که در امر اقامه نماز پیشرو باشد و توقع هم همین است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر میزانی که سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه اقامه نماز ظهور و بروز قوی‌تری داشته باشد، به همان اندازه نیز می‌تواند در تشویق و ترغیب دیگران در توجه به این واجب شرعی مفیدتر باشد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی افزود: همه باید در توسعه فرهنگ نماز کوشا و مشارکت داشته باشند چراکه اقامه نماز و سخنرانی‌های همراه آن علاوه بر اینکه موجب شادی روح و قلب مؤمنین می‌شود، دل‌ها را نیز از بدی‌ها و گناهان به دورنگه می‌دارد و ترویج و دعوت نماز در قالب هر کار هنرمندانه‌ای می‌تواند موجب تشویق به این دعوت الهی باشد.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام محمدرضا شهابی «دبیر ستاد اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی» نیز در این مراسم با اشاره به گفته معصومین، «مساجد را محفل انبیاء» عنوان کرد و گفت: مادر حضرت مریم (ع) نذر کرد اگر خداوند فرزندی به او عنایت کند او را خادم مسجد کند و ما هم خدا را شاکریم که با حمایت های معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، خادمی و نوکری نماز و مسجد را بر عهده‌ داریم.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی «مدیر گزینش سازمان تبلیغات اسلامی و امام جماعت ساختمان نواب» نیز در این مراسم گفت: ما باید هم نماز بخوانیم و هم به‌عنوان سازمان تبلیغات اسلامی، شرایط نماز خواندن را برای دیگران فراهم کنیم. این در حالی است که فلسفه تشکیل حکومت اسلامی این است که مردم را به‌سوی خدا جلب کنیم و اقامه نماز یکی از این راههاست.

وی افزود: خوشبختانه پخش اذان در ساختمان نواب باعث شد که جمعی از کسبه اطراف، برای اقامه نماز به نمازخانه این سازمان مراجعه کنند و باید از این فرصت برای توسعه فرهنگ نماز به نحو احسن استفاده کنیم.

در پایان این مراسم نیز معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از خادمین ستاد اقامه نماز این سازمان تجلیل و تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.