حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
دشمن برای از بین بردن فرهنگ ناب علوی و فاطمی، از انجام هیچ کاری دریغ نمی کند
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
شناسه : 16520
بازدید 45
10
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: دشمن برای از بین بردن فرهنگ ناب علوی و فاطمی، از انجام هیچ کاری دریغ نمی کند.مسئله حجاب مسئله بسیار مهمی است که بیش از گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مسئله بصیرت و آگاهی مردم اظهار داشت: طی چند سال گذشته، در بیانات رهبر معظم انقلاب اشارات فراوانی به این مسئله شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین موارد بصیرت سیاسی و اجتماعی مردم این است که خواسته ها و برنامه های دشمن را تشخیص دهیم.مردم و مسئولینی که از برنامه دشمن بی‌خبرند ممکن است ناخودآگاه، کاری کنند که در راستای اهداف دشمن باشد به همین خاطر هر چه آگاهی ما در زمینه های مختلف افزایش پیدا کند جلوی دسیسه های دشمن گرفته می شود.هرچند برخی‌ از افراد شیفته غرب هستند و همیشه ساز مخالف می زنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک رهبر انقلاب را در هوشمندی و مدیریت یک شخصیت مثال زدنی دانست و گفت: ایشان قبلا در جایی به این مسئله اشاره داشتند که لایه سه‌گانه دشمن به این صورت است که با فشار اقتصادی، ملت ایران را در مسیر خودش قرار دهد و از اهداف نظام دور کند.پس از آن با فشار روانی، نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبدیل می کند و خدمات نظام را کمرنگ جلوه می دهد.در پایان با فشار عملی هوشمند، از یک جریان استفاده و حادثه ایجاد می کنند تا به مردم لطمه وارد شود و یا کسانی را شهید کنند.برنامه ریزی آن با عاملان خارج از کشور است و خودفروخته های داخل هم آن را اجرا می کنند.از ۴۰ سال گذشته دشمنی ها علیه ما آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما بصیرت و آگاهی مردم ایران مثال زدنی است.

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: دختران ما الگویی بالاتر از ایشان ندارند و بهترین الگو حجاب و عفاف فاطمی است.اگر دشمن در جامعه ما اغتشاش ایجاد می کند قطعا بانوان ما تحت تاثیر این حرکات قرار نخواهند گرفت.دشمن برای از بین بردن فرهنگ ناب علوی و فاطمی، از انجام هیچ کاری دریغ نمی کند.مسئله حجاب مسئله بسیار مهمی است که بیش از گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به روز ‌ملی جمعیت بیان داشت: رهبر انقلاب ۱۲ سال قبل تذکر دادند که فرزندآوری بیشتر شود اما متاسفانه از طرف دستگاه‌های زیربط توجهی نشد و در حال حاضر جمعیت کشور رو به پیری است.

وی تصریح کرد: جامعه پیر یک جامعه شکننده می شود و اگر آن را تهدید کنند به راحتی جلوی بقیه کشورها کم می‌آورد.اگر نیروی جوان نباشد مشکلات فراوانی گریبانگیر کشور می شود و بحران های زیادی هم پیش می آید.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.