حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای سعی در کم‌رنگ کردن عفاف و حجاب دارند
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
شناسه : 17677
بازدید 115
8
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با قوی کردن ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌ای خود و تأثیر بر افکار جوانان ما، سعی در سست و کم‌رنگ کردن ارزش‌هایی همچون عفاف و حجاب دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد خانجانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در میان زنان مسلمان و ایرانی اظهار کرد: بر خلاف برخی از نظریه‌های غربی، حجاب و عفاف نه‌تنها سدی در برابر آزادی زن نیست؛ بلکه به‌عنوان یک ارزش و معیار اصیل است که اسلام از آن برای بزرگ و باارزش نشان‌دادن زن استفاده کرده است.

وی تأکید کرد: زن به‌عنوان یک مربی دلسوز برای جامعه و نسل آینده، نقش مهمی در حفظ نسل و تأمین پاکی نسل‌های آینده دارد؛ زن پرورش‌دهنده مادران فرداست و سرنوشت فردای کشور به دست همین مادران عفیف رقم می‌خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی‌آباد با بیان این مطلب که اگر زن، خود را در پناه پوشش حفظ کند سعادت انسان‌های آینده را نیز پایه‌ریزی کرده است، ابراز کرد: بر خلاف عقاید برخی معاندین، دستورات دین مبین اسلام مانع آزادی‌های مشروع، رسیدن به مدارج علمی و فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست و زن مسلمان نمونه‌ای کامل از یک زن آزاد و عفیف است که می‌تواند قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند.

خانجانی افزود: دین اسلام با رواج بی‌بندوباری در قالب بی‌حجابی و عدم حفظ عفت مخالف است؛ زیرا نبود عفاف، سلامت روانی جامعه را به‌شدت به خطر می‌اندازد.

وی بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با قوی کردن ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌ای خود و تأثیر بر افکار جوانان ما، سعی در سست و کم‌رنگ کردن ارزش‌هایی همچون عفاف و حجاب دارند و امروز متأسفانه در برخی جوامع شاهد نفوذ دشمنان در سایه بی‌توجهی خانواده‌ها هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: باتوجه‌به تحقیقات گسترده، رعایت حجاب، نقش مستقیمی در سلامت و پاک نگه‌داشتن محیط جامعه از عوامل تحریک‌آمیز حیوانی دارد که حفظ کانون گرم خانواده‌ها، کاهش آسیب‌ها و رفتارهای آسیب‌زا در جامعه از تأثیرات مهم آن به شمار می‌آید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.