حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
در جنگ روایت ها مغلوب افکار دشمن نشویم
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
شناسه : 20565
بازدید 113
7
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مراقب باشیم در جنگ روایت ها مغلوب افکار دشمن نشویم.همه چیز در این کشور با قدرت پیش می رود اما دشمن براحتی آن را ناامیدانه جلوه می دهد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی سخنران ویژه مراسم ولادت حضرت زینب کبری (س) در بستک ضمن تبریک روز پرستار اظهار داشت: در دوران کرونا، سختیِ کار پرستاران را دیدیم و فشار کاری آنها را از نزدیک لمس کردیم.هیچکس رشادت های این قشر را در دوران کرونا فراموش نمی کند.

وی افزود: ما یک دشمن داریم که حرف را جدی می زند و موج ناامیدی را به ما القا می کند. دروغ را راست جلوه می دهد و بد را خوب می کند.حرفش آنقدر جدی است که همه باور می کنند اما وقتی وارد میدان حقیقت می شویم می بینیم که دروغ بزرگی گفته اند و آن را زیبا جلوه داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مراقب باشیم در جنگ روایت ها مغلوب افکار دشمن نشویم.همه چیز در این کشور با قدرت پیش می رود اما دشمن براحتی آن را ناامیدانه جلوه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ فلسطین، اسراییل را مظلوم نشان می دهند و دنیا که اسراییل را بد می داند سانسور می کنند و نشان نمی دهند.

در پایان این مراسم از پرستاران شهرستان بستک با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.