حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حماسه 9دی نماد استقلال و بصیرت مردم غیور ایران است
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۶
شناسه : 7042
بازدید 84
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت حجت الاسلام فاضلی پور گفت: حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است و هیچ گاه این روز به یادماندنی را فراموش نخواهند کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است و هیچ گاه این روز به یادماندنی را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه به این واقعه بایستی از جهات مختلفی نگاه کرد، گفت: چرا که این واقعه یک بعد ندارد و جریان های به وجودآوردنده، جریان مردمی که با آن مقابله کرد، خواص آگاه، خواص بی بصیرت، خواص مطرود، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، سرویس های جاسوسی و ضد انقلاب، کشورهای استکباری، سفارت هایی که در کشورمان مستقر بودند، جریان سکولار و سست ایمان داخلی، پیامد و آثار فتنه، عوامل خنثی کننده و از همه مهم تر نقش رهبر در کور کردن فتنه مسایل مرتبط با این جریان بوده و پرداختن به هر کدام یک فصل جداگانه ای می خواهد.

فاضلی پور در ادامه گفت:ملت بزرگ ایران با حضور در تمامی صحنه های انقلاب دشمنان را از رسیدن به اهداف پلید خود مایوس خواهند کرد.

وی افزود: دشمنان به دنبال این بودند که چهره هایی که مطرود انقلاب بودند را مقدس جلوه داده و از سوی دیگر دشمنان قسم خورده نظام با کار رسانه ای و تزیق پول و با حربه انتخابات در آن مقطع شروع به تاختن علیه نظام کردند اما ایمان به خدا و توکل در مردم بصیرتی روز افزون به وجود آورد که منشا حضور کم نظیرشان در عرصه حمایت از ولایت و اهداف انقلاب شد.

وی در پایان گفت:حماسه ۹ دی در بحبوحه تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و فضاسازی های سران فتنه به دنیا نشان داد که جامعه ایران با سلایق و علایق مختلف در اصول خود یعنی اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و استکبار ستیزی یکصدا و مستحکم است

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.