حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حضور راهیاران جنوب شرق کشور در بستک
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
شناسه : 20492
بازدید 73
8
نشست شبکه راهیاری جنوب شرق کشور با حضور حجج الاسلام حسینی و صائب در دفتر امام جمعه شهرستان بستک و با مشارکت امام جمعه شهرستان، ریاست اداره تبلیغات و ائمه جماعات برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، نشست شبکه راهیاری جنوب شرق کشور با حضور حجج الاسلام حسینی و صائب در دفتر امام جمعه شهرستان بستک و با مشارکت امام جمعه شهرستان، ریاست اداره تبلیغات و ائمه جماعات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک ضمن خیرمقدم و قدردانی از دغدغه ارزشمند شبکه راهیاری اظهار کرد: پیگیری مستمر جهت محقق شدن جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که توسط شبکه راهیاری در حال شکل گیری است باعث تقویت امامان جماعات مساجد که حلقه میانی بین مردم و حکومت می باشند می شود.

 

وی افزود: آماده سازی و زمینه سازی افکار جامعه برای پذیرش ولی خدا و ظهور منجی عالم بشریت امکان پذیر نیست مگر با مجاهدت مبلغان و مروجان مکتب اهل بیت (ع) در سطح جامعه و تربیت انسان های باتقوا که آموزه های دینی را به خوبی فرا گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بستک خاطرنشان کرد: افراد باتقوایی که معلومات دینی و اعتقادی خود را در سطح جامعه پیاده سازی می کنند و به دور از هرگونه خودنمایی و تظاهر برای دستگیری دیگر همنوعان خود مجاهدت می کنند تا آنها را به وصول الی الله برسانند.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.