حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
حضرت معصومه (س) مظهر ولایتمداری و اخلاق است
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
شناسه : 6009
بازدید 98
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت:حضرت معصومه (س) مظهر ولایتمداری و اخلاق است
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب سیره علمی و رفتاری حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: این حضرت نماد پاکی، طهارت، اخلاق و ولایتمداری است که باید الگوی همگان در جامعه قرار بگیرد.

وی در مورد فضیلت زیارت حضرت معصومه از زبان امام رضا(ع) برادر ایشان اینگونه ذکر شده که «هرکس در قم فاطمه معصومه را زیارت کند، من را زیارت کرده است»؛ از سوی دیگر زیارت امام رضا نیز حج فقراست.

 

وی با اشاره به زندگانی حضرت معصومه (س) افزود: آن بزرگوار، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و جُود و بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است .

 

فاضلی پور حضرت فاطمه معصومه(س) را نماد پاکی، طهارت و ولایت‌مداری دانست و بیان کرد: امامان معصوم(ع)، در رابطه علم، دانش، طهارت، پاکی و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) که ثواب بهشت دارد سخنانی و احادیث بسیاری بیان کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با تاکید بر الگوپذیری همگان از حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) نشان یکی از بهترین و عالم‌ترین زنان عصر خود بوده‌اند چراکه جایگاه این بانوی بزرگ اسلام نزد ائمه اطهار(ع) در زمینه علم و اخلاق بسیار والا و با ارزش است و باید الگوی همگان در جامعه قرار بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.