حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حجت الاسلام والمسلمین دری امام جمعه محترم شهرستان رودان در جمع عزاداران امام رضا(ع)در جوار امامزاده سید سلطان محمد(ع) سخنرانی کرد.
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
شناسه : 4004
بازدید 106
7
سخنرانی امام جمعه رودان پیرآمون فضائل امام رضا علیه السلام در جواربقعه متبرکه امامزاده سید سلطان محمد ع امام جمعه شهرستان رودان در جمع عزاداران امام رضا ع که جهت عزاداری در حرم مطهر امامزاده سید سلطان محمد ع تجمع کرده بودند سخنرانی ورد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛حجت الاسلام والمسلمین دری امام جمعه محترم رودان در جمع عزاداران درجوار امامزاده سید سلطان محمد ع گفت؛فضائل امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام زیاد است اما به گوشه ای از آن فضائل و کرامات اشاره می کنم.

ایشان افزودند؛ آن بزرگوار همانند دیگر امامت معصوم علیهم السلام دارنده تمام فضائل و اخلاق انسانی در مرتبه اعلی بود. او آنچنان در قله شکوهمند کمال و فضیلت قرارداشت که ته تنها دوستان و پیروانش او را ستوده اند،بلکه دشمنان کینه توز و سرسخت به مدح و ستایش او پرداخته اند.

امام جمعه رودان در ادامه گفت؛در باره اوصاف اخلاق آن حضرت ابراهیم بن عباس می گوید؛ هرگز ندیدم امام رضا علیه السلام به کسی یک کلمه جفا کند و ندیدم که سخن شخصی را قطع کند و ندیدم که نیازمندی را از درگاهش رد کند،او هرگز در حضور افراد تکیه نمی داد و هرگز ندیدم که با صدای بلند خنده کند؛بلکه خنده اش تبسم و لبخند بود. وقتی که خلوت می کرد و کنه سفره می نشست،همه خدمت کاران وغلامان را کنار سفره فرا می خواند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.