حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حافظ خون شهدا باشید
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
شناسه : 22383
بازدید 31
3
فرازی از وصیت نامه شهدا؛ شهید مهدی پرازین در وصیت‌نامه‌اش آورده است: نگذارید خون شهدا پایمال شود که فردای قیامت مورد مواخذه خدا و همه شهدا خواهید شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ شهید مهدی پرازین یکم شهریور سال ۱۳۴۹ در بندرعباس به دنیا آمد. یادگار قنبر و فاطمه تا پنجم ابتدایی درس خواند و درحالی که سن و سالی نداشت راهی جبهه‌های جنگ شد.

این دانش‌آموز عشق جبهه ایثار و شهادت، تنها ۱۶ ساله بود که ۱۴ اسفند سال ۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

مزار این شهید دوران دفاع مقدس در روستای کنارو از توابع شهرستان بندرعباس قرار دارد.

شهید مهدی پرازین در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده‌است: دست از یاری امام عزیزمان-امام راحل- که همانا راه اولیا خدا و پیامبران خداست، برندارید.

وی در این وصیت‌نامه آورده است: تا آخرین قطره خون از دین و قرآن و ایمان پاسداری کنید، نگذارید خون شهدا پایمال شود که فردای قیامت مورد مواخذه خدا و همه شهدا خواهید شد پس خوب از دست‌آوردهای انقلاب پاسداری کنید.

این شهید  ۱۶ ساله اضافه کرده‌است: پدر و مادر عزیزم امیدوارم هر ناراحتی و زحماتی که بنده برای شما ایجاد کرده‌ام به بزرگواری خودتان مرا ببخشید و از شما طلب حلالیت می‌کنم، از دوستان و خویشان همه معذرت می‌خواهم و خواستارم چنانچه ناراحتی از من دیده‌اند به بزرگی خودشان مرا ببخشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.