حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
جلسه گفتمان عملیات محرم ۱۴۰۲ در حاجی‌آباد تشکیل شد
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
شناسه : 17693
بازدید 136
9
با حضور رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد: جلسه گفتمان عملیات محرم ۱۴۰۲ با حضور استاد گفتمان عملیات و رئیس تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسدالله نظری
پ
پ

به  گزارش تبلیغات اسلامی حاجی آباد؛ در این جلسه گفتمانی که در آستانه ماه محرم برگزار شد حجت الاسلام میثم سالاری استاد گفتمان عملیات محرم طی سخنانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۹۸، اظهار داشت: ایشان فرمودند «در صورتی که جریان حلقه های میانی شکل بگیرد زمینه پای کار آمدن دولت انقلابی فراهم می شود»؛ باید به قدرت قیام، متشکل سازی و جریان سازی جوانان ایمان داشته باشیم تا این قشر خود را در جایگاه حلقه های میانی ببینند و به صورت قرار گاهی عمل کنند؛ اگر به این نقطه نرسیم در زمینه تشکیل دولت اسلامی نیز به نتیجه نمی رسیم.

وی افزود: جهاد تبیین یک فریضه فوری است و‌جنگ رسانه ای روز بروز اتفاقات جدیدی رقم میرند و‌ما در وسط جنگیم و در اتفاقات اخیر شهدای بسیاری دادیم و امروز جنگ بین الگوهای مدیریتی جهان است؛جنگ بین مدلی که اسلام طراحی کرده و‌مدلی که مدنظر غرب است و در این بین مبلغین باید رسانه خود راقوی ترکنند و‌به دنبال شیوه های تبلیغی نوین باشند.

سالاری خاطرنشان کرد:مهمترین مسئله این است که روایت اول را ما باید بیان کنیم و اگر اولین روایتگر یک رخداد باشیم ضربه نمیخوریم و همچنین روابط اجتماعی بسیار قوی داشته باشیم و افکار گوناگون را بشناسیم و با پیشرفت تکنولوژی مدلهای تبلیغی خود را تغییر دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.