حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
جلسه هماهنگی جشن میلاد حضرت زینب(س) در ابوموسی
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴
شناسه : 6550
بازدید 224
14
جلسه هماهنگی جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : محمد دستوار
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جلسه هماهنگی جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه امام جمعه محترم شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین پاک نژاد، ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اعضای محترم بابت اهتمام به حضور در جلسات فرهنگی اظهار کرد: اهتمام در برگزاری مراسم های مذهبی تعظیم شعائر الله است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.
وی گفت: این بسیار کار خوبی است که ما در کنار مراسم عزای اهل بیت علیهم السلام به ولادت ها نیز دقت داشته باشیم چرا که عده ایی به نقد این موضوع می پردازند که تنها مراسم عزاداری است که مهم است بلکه این طور نیست مراسم جشن میلاد نیز بسیار مهم است.
در ادامه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی بیان داشت: روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها روز بسیار مهمی است و با توجه به اینکه پرستاران در صف اول مبارزه با بیماری کرونا هستند جا دارد جهت تکریم و بزرگداشت این روز مراسمی در شهرستان برگزار گردد.
وی گفت: ما باید از این مراسم ها در جهت بیان احادیث و موضوعات بهره برداری کنیم تا بتوانیم پیام اهل بیت علیهم السلام را به دیگران منتقل کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.