حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قشم تشکیل شد
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
شناسه : 21182
بازدید 91
5
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی در قشم تشکیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، محمد حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم، سرهنگ امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان قشم برگزار شد، با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی حاج‌قاسم، برگرفته از مکتب عاشوراست، اظهار کرد: امروز با کمال افتخار، زنان بسیجی همگام با مردان و با تکیه بر همین تفکر به میدان حق علیه باطل شتافته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بارز شهید حاج قاسم سلیمانی در توانمندی جبهه مقاومت افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی سرچشمه بیداری و پیام‌ رسان مقاومت به دیگر کشورها بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت‌های خود، روحیه ایستادگی و فداکاری را در بین نیروهای مقاومت ایجاد کرده است و امروز نیروهای مقاومت فلسطینی علیرغم کمبودهای بسیار، با ایمان راسخ و روحیه‌ی بالای جبهه مقاومت، مردانه در مقابل جبهه کفر ایستاده‌اند و این نشان می‌دهد که همه آنها تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سربازی برجسته و ممتاز برای ولایت فقیه بود و در این مسیر گفتمان و فرهنگ مقاومت را ترویج کرد، لذا مکتب و راه و روش حاج قاسم برای نسل جوان الگو خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع حجاب، از مسئولان خواست درخصوص بدحجابی تدابیری بیندیشند.

در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، محورهای و مباحث مختلف فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس آیین نامه ابلاغی سال 1402 و برگزاری سالگرد شهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید غلامشاه ذاکری و شهدای شهرستان قشم مطرح شد.

در ضمن مراسم افتتاحیه بزرگداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ در مکان مصلی امام علی (ع) شهر قشم برگزار می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.