حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
جشن تکلیف 700 فرشته قشمی برگزار شد
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
شناسه : 21882
بازدید 77
4
رییس تبلیغات اسلامی قشم خبر داد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: جشن تکلیف ۷۰۰ فرشته قشمی یا حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی گفت:جشن تکلیف در واقع عید بندگی و عبادت است که دختران و پسران مسلمان از نظر عقلی و جسمی به حدی رسیده‌اند که باید به دستور‌ات دینی و واجبات دین عمل کنند و به آنچه که خداوند از آنان خواسته اطاعت کنند و از محرمات و منکرات دوری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم عنوان کرد: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می‌توانند با کمک مجموعه‌های فرهنگی، وظایف دینی را برای آن‌ها تبیین کنند و دانش آموزان اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر هوای نفس نمی‌شوند و از لحاظ سلامت روان، دارای روح و روانی متعالی‌تر و دارای آرامش و خوشبختی قابل قبولی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی تصریح کرد: روز سه شنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲، جشن تکلیف ۷۰۰ دانش‌آموز دختر مدارس قشم با محوریت آموزش و پرورش شهرستان و حوزه علمیه خواهران ریحانه الرسول و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با سخنرانی و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در مصلی امام علی علیه السلام برگزار شد.

وی همچنین ادامه داد: در پایان مراسم دانش آموزان یک جلد قرآن کریم از سوی امام جمعه شهرستان قشم بعنوان هدیه دریافت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.