حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
جشن اعیاد شعبانیه در ابوموسی برگزار شد
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
شناسه : 22177
بازدید 76
2
برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در ابوموسی جشن اعیاد شعبانیه در ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مراسم جشن اعیاد شعبانیه در شب میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار شد.
در این مراسم شاد و مفرح برنامه های فرهنگی متنوعی شامل قرائت قرآن کریم، مداحی در مدح حضرت ابوالفضل(ع)، مسابقه و سرگرمی ویژه کودکان و خردسالان، سخنرانی مذهبی، اجرای موسیقی و اهدای جوایز برگزار شد
حجت الاسلام والمسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی درحاشیه این مراسم گفت: وی گفت: ماه شعبان ماه وجود نازنین رسول الله(ص) است و چه زیباست که ما هم با اقتدا به رسول اکرم(ص) این ماه و اعمال این ماه شریف را گرامی بداریم و با بجا آوردن اعمال صالحه توشه ای از اعمال حسنه برای یوم وانفسا داشته باشیم.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اعمال ماه شعبان «صلوات شعبانیه» است. این صلوات را امام سجاد(ع) سفارش کرده است که مسلمانان هر روز ماه مبارک شعبان بخوانند.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی در ادامه به فرازهایی از صلوات شعبانیه اشاره کرد و افزود: اهل بیت پیامبر(ص)، گنجینه علم، محل رفت و آمد فرشتگان، جایگاه رسالت الهی و محل نزول وحی هستند. اهل بیت هم چون کشتی نجات در موج‌های سهمگین هستند که هر کس به آن متمسک شود نجات می‌یابد و هر کس از آن باز ماند غرق خواهد شد. پیش‌تر رفتن از اهل بیت یا بازپس ماندن از ایشان مانع نجات است و کسانی به مقصود می‌رسند که همراه و ملازم اهل بیت باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.